Friday, April 05, 2013

S.A.H.A.B.A.T

Assalamualaikum..

Salah satu harta yang paling bernilai kat dunia ni adalah SAHABAT..tak kan lengkap hidup kita kalau kita tak ada sahabat…sikit ke, ramai ke..yang penting, kita ada sahabat..
Betul tak?
Dan saya;
Rasa bersyukur sangat-sangat sbb di anugerahkan kawan-kawan yg cukup terbaik..terima kasih Allah..
Dan untuk SAHABAT-SAHABAT terbaik saya;
Terima kasih banyak-banyak kerana sentiasa ada dengan saya bila saya susah, bila saya senang…Terima kasih sgt2 kerana sentiasa mendoakan kebahagian saya dunia dan akhirat..
Tak terucap dgn kata-kata betapa saya menyayangi kamu semua..
May Allah bless you always..
in shaa Allah..aminn..









 photo ---.png

“" tak ada insan suci yang tak ada masa lampau...dan tak ada insan berdosa yang tak mempunyai masa depan.." (◕‿◕)

2 comments:

  1. bestnye dapat lepak ngn kwan2..rindu :)

    ReplyDelete
  2. tu masa time study dulu...sekarang susah dah nak lepak2 gitu..

    rindu sgt2..hhuhu

    ReplyDelete