Friday, April 05, 2013

My 100th follower


Assalamualaikum...


jeng ! jeng ! jeng !
haa…cuba teka siapa follower saya yg ke 100 ni?
Comel sangat-sangat….blog beliau pun apa kurangnya…hehe
Oleh kerana dia adalah follower saya yg ke 100, saya buat entry khas ni untuk beliau.
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
Terima kasih sgt-sgt kepada nisa  
Sbb sudi menjadi follower akak dan adik bertuah sbb jadi yg ke 100..hehe..
Susah sgt kot nak dapatkan follower sampai 100 ni..padahal org lain relax jer follower sampai beribu-ribu lemon..hahaha..
Blog akak yg dah bertahun ni tak bergerak-gerak pun jumlah followernya.hukhuk..sob..sob..sob..
(tak sedih pun..saje buat2 sedih..hahahaha)
So, terima kasih sekali lagi akak ucapkan kepada adik….TAHNIAH !
Moga adik terus maju dan Berjaya ok !!

p/s: tak lupa jugak pada rakan2 bloggers yg lain sbb sudi follow blog akak ni yer..!!



 photo ---.png
“" tak ada insan suci yang tak ada masa lampau...dan tak ada insan berdosa yang tak mempunyai masa depan.." (◕‿◕)

2 comments:

  1. waaaa terima kasihh akak.. :)

    ok, keep in touch ye..
    xpe follower x beribu lemon pun, saya pun sama jugak.. hehe..
    yg penting blog ni jadi tempat untuk kta cerita, n luahkan apa2 utk jd kenangan di kemudian hari.. kan akak? hehe

    ReplyDelete