Saturday, March 16, 2013

SEGMEN MIMIK MUKA MELAMPAU


Assalamualaikum...

Jom join contest lagi..bila lagi kan..
Time free mcm ni la boleh buat benda2 ni semua..tul tak..huhu
Yg ni kak cik tak pasti lah samada org panggil mimik muka ke apa..
Hahaha
Tak pandai ok bab2 bergambar ni..sbb kak cik ni bkn nya fotogenik sgt2..
Hahaha..malu...
Tuan pun tak cantik kan..hahaha..sedar diri ok.
Ok, fine
Papehal..nak tahu dgn lebih lanjut lagi, klik banner yg kat atas tu k..


Sekian………………………………………….


“" tak ada insan suci yang tak ada masa lampau...dan tak ada insan berdosa yang tak mempunyai masa depan.." (◕‿◕)

7 comments:

  1. awk, cek dekat sini ye pemenang :D http://sitihaleedaahmad.blogspot.com/2013/03/para-pemenang-segmen-mimik-muka-melampau.html terima kasih ye

    ReplyDelete
  2. http://tinyinwonderland.blogspot.com/2013/03/segmen-mimik-muka-melampau-blog-review.html

    ReplyDelete