Monday, December 31, 2012

Life must be go on !


Assalamualaikum..

Dah nak masuk calendar baru dah ni..
Kejap jer masa berlalu kan..sedar tak sedar esok dah masuk tahun 2013..
So, tak kira lah apa yg dah belaku dlm hidup kita pada masa lalu, biarkan lah ia berlalu pergi..mcm air yang mengalir…cehhhh…berayat-ayat la pulak…heee
Apa-apa pun, hidup mesti di teruskan..jgn pandang belakang lagi…ada HANTU kat belakang tu..ding!
Pandang terus jer kat depan…biar sampai terlanggar tiang..haha !

Life must go onnnnnnnnnnnn !!





“" tak ada insan suci yang tak ada masa lampau...dan tak ada insan berdosa yang tak mempunyai masa depan.." (◕‿◕)

No comments:

Post a Comment