Thursday, May 10, 2012

Baik + skema + berjurus – kurang ajar = budak kurang ajar????



Assalamualaikum..

So, entry kita hari ni kawan2 adalah seperti diatas.
Siapa tu?
Aku lah tu kot..hakhakhak..
(baik ke aku???........ekh????)
Korang ada jugak ke macam tu?
Terus terang aku cakap, keluarga aku tak pernah ajar aku bersikap kurang ajar.
Walaubagaimanapun, dlm sesetengah hal yg tak dapat dielakkan, sikap kurang ajar itu ada jugak pada aku ni..
(maaf yer mak dgn ayah…hukhukhuk)
Aku ni simple jer sebenarnya..
Aku tak kan bersikap kurang ajar kalau tak ada sebab yg munasabah..
Yelah, gila lah namanya kalau kurang ajar tak bertempat..ye dak?
Jadi, konklusinya, jgn terkejut kalau nampak aku kurang ajar sikit..hahaha..
p/s: bukan nak tunjuk lagak @ berani..Cuma sekadar ingatan tuk diri sendiri dan jugak semua orang..jgn terlalu ikutkan perasaan..nanti kerana mulut, badan binasa..


“" tak ada insan suci yang tak ada masa lampau...dan tak ada insan berdosa yang tak mempunyai masa depan.." (◕‿◕)

No comments:

Post a Comment