Monday, March 19, 2012

Kalau lah waktu itu boleh diundur..


Assalamualaikum..

Kalau lah waktu itu boleh diundur & diputarkan kembali..akan aku ubah apa yg telah berlaku dlm hidup aku selama ini..aku menyesal dengan apa yg telah aku buat selama ini..
Kalau lah waktu itu boleh diundur, akan aku belajar bersungguh-sungguh..bkn bermain cinta, bkn bermain semata..maka akan tercapailah cita-cita aku..menjadi seorang doctor @ cikgu yang Berjaya..
Kalau lah waktu itu boleh diundur, akan aku guna kan masa itu untuk menjadi manusia yang berguna dikemudian hari..yakni di masa kini..
Tapi..
Siapalah aku utk meminta itu semua berlaku..aku tak patut mengeluh, mengenangkan apa yg telah berlaku..aku tak layak..
Tak guna aku menyesal sekarang kerana semuanya dah terlambat..dan Siapalah aku utk mengubah takdir Allah..
subhanaAllah..


“" tak ada insan suci yang tak ada masa lampau...dan tak ada insan berdosa yang tak mempunyai masa depan.." (◕‿◕)

No comments:

Post a Comment