Sunday, August 28, 2011

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1432H


Assalamualaikum



Cepatnya mase berlalu kan..
Tup tap tup tap, dah hampir sebulan dah kita berpuasa..
Berapa hari jer lagi, nak raya dah kita…hehehe
Seronoknya..

Syukur alhamdulillah sbb masih diberi kesempatan & peluang untuk merasai nikmat ramadhan kali ni..(ramadhan tahun depan kita x tahu lagi kita sempat ke x..betul x?)
Apa2 pun, di kesempatan ini, tak terlambat lagi rasenya untuk sy ucapkan selamat berpuasa di hari –hari terakhir ramadhan ni dan selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri maaf zahir & batin kepada semua bloggers yg beragama Islam, kawan2, cikgu2 yg di ingati, pensyarah2, dan semualah sekali..hehehe..
Kalau nk sebut semua kat sini, sampai esok pun x habiskan?..ngeee..

Tuk kawan2 yg tersayang..sorry sgt2 tau sbb tahun ni x ada kad raya tuk korang..
X sempat I nk pos tahun ni..huhuhu..
insyaAllah, tahun depan lak yer..hehee
kalau ada salah silap, harap di maafkan lah org mcm sy ni yg selalu sgt khilaf..
rayer tahun ni lebih bermakna sikit buat saya sbb saya kerja lagi sehari sebelum kita beraya..hehehe..x pernah lagi seumur hidup sy lalui keadaan mcm ni…so, sedikit excited la..hehehe..(seronok ke mcm tu????)

selamat pulang ke kampong & hati2 di jalan raya k



“" tak ada insan suci yang tak ada masa lampau...dan tak ada insan berdosa yang tak mempunyai masa depan.." (◕‿◕)

No comments:

Post a Comment