Wednesday, August 31, 2011

MEGA GIVEAWAY by yana nickhun , arisa dania dan nurul hanani :)



Assalamualaikum…

macamana dgn hari rayer korang?
best x?

ni, sambil2 korang beraya tu, buleh jgk korang join MEGA GIVEWAY ni



hadiah2 die mmg gempak giler lah..hehehe..

ni para sponsernya tau:

  • HANANI [edit full template blog]
  • NUR SYAZWANI [necklaces garden3 & contact lens / wajib like page]
  • FARAHIN [edit full blog]
  • QAY SHAHIMI [ header + opening notes + GIF photo as request by the winner ]  
  • YANA ELYANA [ header 1 & promote blog for 24 hours ] 
  • ANIS ATHIA [ shawl  & t-shirt for boy RM20 setiap satu ]
  • EZRAL GHAZALI [ typhographic header , typographic profile pictures & typographics quotes upon request ! ]  



jadi, kalau korang berminat & nak Tahu dgn lebih lanjut sal MEGA GIVEAWAY ni, boleh la klik kat gmbr kt atas tu erk..

so, sy nk tag kat 3 org bloggers ni..hehe..

senang jer nak join.hehehe


“" tak ada insan suci yang tak ada masa lampau...dan tak ada insan berdosa yang tak mempunyai masa depan.." (◕‿◕)

5 comments:

  1. thx for joinig , dear ^^


    GUDLUCK FROM : YANA NICKHUN :)

    ReplyDelete
  2. dear, u ade join segmen ni kan. ;) pemenang dah dipilih dan ade surprise untuk contestant lain! ;)

    http://patehadnan.blogspot.com/2011/09/pengumuman-pemenang-segmen-kibarkan.html

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete