Wednesday, August 31, 2011

MEGA GIVEAWAY by yana nickhun , arisa dania dan nurul hanani :)



Assalamualaikum…

macamana dgn hari rayer korang?
best x?

ni, sambil2 korang beraya tu, buleh jgk korang join MEGA GIVEWAY ni



hadiah2 die mmg gempak giler lah..hehehe..

ni para sponsernya tau:

  • HANANI [edit full template blog]
  • NUR SYAZWANI [necklaces garden3 & contact lens / wajib like page]
  • FARAHIN [edit full blog]
  • QAY SHAHIMI [ header + opening notes + GIF photo as request by the winner ]  
  • YANA ELYANA [ header 1 & promote blog for 24 hours ] 
  • ANIS ATHIA [ shawl  & t-shirt for boy RM20 setiap satu ]
  • EZRAL GHAZALI [ typhographic header , typographic profile pictures & typographics quotes upon request ! ]  



jadi, kalau korang berminat & nak Tahu dgn lebih lanjut sal MEGA GIVEAWAY ni, boleh la klik kat gmbr kt atas tu erk..

so, sy nk tag kat 3 org bloggers ni..hehe..

senang jer nak join.hehehe


“" tak ada insan suci yang tak ada masa lampau...dan tak ada insan berdosa yang tak mempunyai masa depan.." (◕‿◕)

Sunday, August 28, 2011

lucky draw by yuyue : topup,header,doodle and logo blog free



Assalamualaikum..

kalau ada sape2 yg berminat nak join contest yg bagi hadiah best mcm ni, buleh lah join k..


Dan hadiah telah dibahagikan 3 mengikut turutan LUCKY DRAW :



so, sape2 yg berminat boleh la join k..


klik jer banner penganjur kat bawah ni..
 
 
 
done..selamat mencuba..hehehe



“" tak ada insan suci yang tak ada masa lampau...dan tak ada insan berdosa yang tak mempunyai masa depan.." (◕‿◕)