Monday, July 18, 2011

Siti norliza dlm kenangan (3 mei 1987-7 july 2011)


Dah nk masuk 3 minggu dah arwah ct meninggalkan kite semua..
Rase cepat jer mase berlalu…
Rasenya mcm baru semalam sy berckp dlm telefon dgn arwah..
“kak bae sihat ke?mcmana praktikal?”…….
Setiap kali jumpa dgn die, mmg akn banyak soalan2 yg die akn Tanya..
Itulah ct…
Sentiasa senyum…sentiasa buat lawak…
Bile dapat tahu die excident, mula2 tu mmg x percaya gak..
Telefon jgk kat no.phone die…last2 ayah die yg angkat…
Allahuakbar…x tahu nk rase apa bile dgr sendiri dari mulut ayah die yg ct dah x ada…
Padahal baru semalam kitaorg bercakap kat phone..
Petang tu jgk lepah habis kijer, sy dgn mashitah gerak pergi kemasik…
Dan syukur Alhamdulillah…sempat jgk sy tengok arwah tuk kali terakhir..
Yg paling buat sy sedih, bile masuk bilik die…buku2 yg sy bagi pada die, ada di atas meja…
X sempat jgk die guna buku2 tu…
Dan lepah ni jgk…dah x ada dah org yg panggil sy kakak ipar…huhuhu….
Apa2pun, al-fatihah tuk arwah…dan semoga family arwah sabar..
Salam takziah dari kami semua kawan2 seperjuangan arwah di uitm dungun…
kami semua akan sentiasa merindui mu...

al-fatihah.... 




“" tak ada insan suci yang tak ada masa lampau...dan tak ada insan berdosa yang tak mempunyai masa depan.." (◕‿◕)

No comments:

Post a Comment