Saturday, July 30, 2011

my little sis

Assalamualaikum
 
Tiba2 hari ni terasa nk bercerita ttg adik sy yg sorang ni..hehehe..
This my little sister yg paling bongsu sekali..
Dia lah penyeri hidup kami sekeluarga..T-----------T



Tapi biasalah kan..anak bongsu..tambah2 lagi Cuma die sorang jer paling kecik…
Abg atas pada die dah berumur 16 tahun dah..die pulak baru 8 tahun..
So, apa lagi..mmg manja teramat sgt..hehehe
(sy dulu pun mcm tu jgk..ngeeee)
Kalau pagi2 nk pergi sekolah, mesti menangis..ish2..
Kadang2 mmg naik angin jgk dgn die ni..
Tapi, sy faham knp die x nak pergi sekolah..
Sbb die selalu kena buli…huhuhu..(sama lah jgk mcm sy dulu…huuu)
Kesian die..kadang2 sy ajar die bls balik kalau ada yg buli die..
Wahhh…ni mmg kaki penghasut dah ni ------*wink*--------



Tapi satu yg sy mmg puji adik sy ni sgt2…T-------------T
Die mmg rajin skit la..suruh la papepun..die akn buat..
(Cuma kdg2 time die badmood mmg x leh kacau lah)
Dan hari ni, die ikut mak sy pergi kutip susu getah yg dah jadi skrap tu..
Ish3..rajin sungguh pulak die ni.
Balik2 jer terus tido die..hehehe…
Penat sgt la tu..bangun awal2 pagi lg..



Cuma tu lah..kesian jgk tgk die sbb die x mcm kawan2 die yg lain..
Yelah, kalu org lain tu, mtk jer semua..mesti mak bapak diorg belikan.
Tapi,mujurlah adik sy ni fhm dgn keadaan family kitaorg..
Die jarang sgt mtk apa2 dari kami..kecuali makanan yg die minat cth: aiskrim, jajang..
Tu jelah…
Xpe dik, nnti bile kak ngah dah kijer, adik mtk jer pape pun..insyaAllah kak ngah akn belikan..
Hehehe..ok cyg?...T--------------T


“" tak ada insan suci yang tak ada masa lampau...dan tak ada insan berdosa yang tak mempunyai masa depan.." (◕‿◕)

No comments:

Post a Comment