Tuesday, May 10, 2011

Tamat sudah..(*w*)


Tamat lh sudah sy punyer exam tuk semester terakhir ni..he3x..
Tapi…
X tahu nk rase ape…hu3x..
Sedih ada..gembira ada...x ada perasaan pun ada jgk..
mcm2 lh sy ni kn..ngee..
apa2 pn bln 7 ni dah strt dah prktikl…
tapi…masalahnya..
tempat yg nk praktikal tu pun x dpt2 lg..
aishhh..
malangnya nasib…
org lain sume balik dgn suke hati..
tapi sy balik dgn duka hati..hee..
dah lah terpaksa balik lmbt..
boleh pulak nya buat taklimat hari khamis..
org semua dh balik la time tu..huk3..

[merungut jelah pompuan ni tahu..ha3x..bkn merungut..Cuma terkilan..huk2…]

Mungkin ada hikmah di sebalik semua ni kn..
Jadi sabar jelah…mcm lah x biasa..hak3x..
Apa2 pun..selamat bercuti lah semua..panjang cuti korang tahun ni yer..[masuk balik bln 9 tu..nasib baik prktikal start bln 7 lg..hehehe]
Saya pun nak balik bercuti jgk ni..hehehe..

Sabar….:)

“" tak ada insan suci yang tak ada masa lampau...dan tak ada insan berdosa yang tak mempunyai masa depan.." (◕‿◕)

No comments:

Post a Comment