Tuesday, May 10, 2011

Handphone kesayanganku rosak..huk3x..




Dah 3 tahun rasenya sy pakai phone ni..
Mcmana x sayang..
Dari dulu die lah teman, die lah musuh, die lah penawar duka..die lah tempat sy melepaskan amarah sy..he3x..[patut lah jahanam..hak3]
Tgk lah rupanya..keypad pun dah x nmpak..dasyat2…sampai dah x hidup2 terus dah tu..
Mapuh terus dah..ha3x..
X delah..sy sy die..jd, mestilah jaga die dgn baik kan..
Tp tulah..dah x ada rezeki..nk wak macamana…sob3x..
Mujur lah ada phone zaman kuno ni (pinjam dr ayah)..kalu x mmg huru hara lah sy..
X pelah..kuno pon kuno lah..jnji boleh mesej, buleh call..hehehe..
[x ada tel.pun x pa lah sbnrnya..ha3x]

Ada sape2 nk tolong sponser handphone baru x?
Heeeee





laptop kesayangan sy ni pon dah uzur sgt dah ni...tp ok la..boleh die bertahan dgn sy selama 5 tahun ni..hukhukhuk..
harap2 die masih boleh bertahan lg lah..sbb lepas ni kena wak thesis lak...
sabar yer cyg..:)





“" tak ada insan suci yang tak ada masa lampau...dan tak ada insan berdosa yang tak mempunyai masa depan.." (◕‿◕)

No comments:

Post a Comment