Sunday, May 22, 2011

10 perkara…



10 perkara ttg sy..hehehe..
1)     Saya suke menangis..menangis sbb tgk cite sedih, tgk org lain sedih, dan sbb saya sendiri yg sedih..heee..(mak sy ckp sy ni mmg dari kecik mcm ni..banyak sgt air mata.hik3.)
2)    Saya suke kan kucing dan binatang2 lain yg seangkatan dgn nya..hehehe..(burung hantu salah satu nyer..)
3)    Saya suke mkn nasi dan tidur..ngeee…
4)    Bile saya mengamuk, mesti semua org takut..huk3x..(bahaya jgk sy ni kan..mcm bom jangka lak..)
5)    Ramai org ckp saya sombong, muke masam..susah nk senyum..betul ke? (saya x sombong la..huhu..)
6)    Saya suke kan colour purple…dulu suke pink..sekarang x dah..hehehe..
7)    Saya ada lesen kereta..lesen besar dah pun..tapi, takut nk bawak kereta..so, simpan jelah lesen tu..ngeee..
8)    Saya suke mengelamun dan berangan..hehehe..angan2 mat jenin…
9)    Cita2 dari kecik sampai sekarang…nk jadi cikgu..tp, x tercapai pun.huk3x..
10)  Bile sekali saya di tipu, susah dah nk ada peluang kedua..

10 perkara yg saya x suke..huhuhu..
1)     saya x suke lintah, semut, nyamuk, lipas dan cicak..
2)    saya x suke kotor & bersepah2...
3)    saya x suke mkn nasi dgn sos tomato@cili
4)    saya x suke paksa2 org
5)    saya x suke org sentuh@ganggu family saya
6)    saya x suke org arah2 saya buat kerja yg x ada matlamat dan arah tujuan
7)    saya x suke bercakap di waktu pagi..(mase baru bangun tido..ngee..)
8)    saye x suke mkn makanan2 yg manis2 sgt..huhuhu..cth:kuih muih
9)    Saye x suke org sentuh barang2 kesayangan saya (buat suke2 hati kt brg2 saya)
10)  Saya x suke org paksa2 saya dan x hormat org lain.

“" tak ada insan suci yang tak ada masa lampau...dan tak ada insan berdosa yang tak mempunyai masa depan.." (◕‿◕)

No comments:

Post a Comment