Thursday, February 10, 2011

Tumpat???



Tumpat???
Knp tiba2 keluar pasal tumpat ni erk???
Hehehe..
X ada pape pon..sekadar ingin bercerita ttg TUMPAT..
Knp aku pilih topic Tumpat sbb..
Sbnrnya, mase cuti rayer cina hari tu,
Kakak aku bwk kitaorg pergi tumpat..
Dan kalau korang nk tahu, itulah 1st time aku jejak kaki ke Tumpat..
Hehehe..dasyatkan??
Mase tu kitaorg pergi pengkalan kubor dan jalan2 kt pantai seri tujuh.
1st tanggapan aku bila smpai sane??
Ok la..hehe..mcm daerah2 lain gak..Cuma buleh nmpk kawasan die mmg rendah..
sbb tu Tumpat selalu banjir..(pandai lah aku ni..hehe)
pantai seri tujuh die sbnrnya mmg cantik..
Cuma kotor jer..mcm pntai kt p.puteh la..huhuhu..sayangkan?
By the way, ada kenangan lama aku sbnrnya kat Tumpat tu..
Ttttuuuuuuuuuuuuuttttttttt…
Kenangan???
Kenangan apa tu?hehehehe..jeng…jeng..jeng..
X de papelah…kenangan kawan2 aku..
Kawan2 SIC aku kn ramai kat sane..rindu pulak kat diorg..hukhuk..

ni some of pic yg kitaorg smpt amek..hehe






“" tak ada insan suci yang tak ada masa lampau...dan tak ada insan berdosa yang tak mempunyai masa depan.." (◕‿◕)

No comments:

Post a Comment