Saturday, February 26, 2011

Family day ISBAC 2011


Last aku pergi family day mase diploma kat Arau dulu..hehehe..
Ni dah last sem aku kat dungun ni..baru terasa baik hati nk join..
Hehehehe..dasyat x aku?
Apa2 pun mmg puah hati giler2 la hari ni..
Dah lama x main kan..hehehe..seronok giler.
Yg paling best, tuk semester ni kitaorg (bdk2 ISBAC) mnjadi juara.
Wahhhh..bangga tu..
Lebih2 lg aku main jgk kan..
Hehehe..
Yg x tahannya, balik2 jer, mmg burn giler2 la kulit aku..
Hukhukhukhuk..
Seronok sbrnya kalu ada event2 mcm ni..mse mcm ni lah kite nk kenal senior2 kite, junior kite..betul x?
Tp, x ramai nk join..mcm tadi lah..berapa kerat jer yg dtg..so, nk x nk, kitaorg jer yg main semua game yg ada..haahaha..muke kitaorg jer yg x tahan nya asyik duk melalak kt padang tu..heee..
Yg paling gempak sekali game tarik tali tu..jgn x tahu, rupa2nya bdk2 perempuan ISBAC ni kuat2 belako..hahaha..juara tu tuk tarik tali…hahahaha..nmpk jer kami skema time kelas..
Tp, bile join aktiviti2 mcm ni, kami pon gempak jgk tau!!!
Caya lah ISBAC!!!!
Mmg enjoy giler2 lah hari ni..korang mmg sporting habis tu..hahahaha
Rugi tau sape2 yg x join td..lagi2 ni sem last dah kan..lepas ni mgkin susah dah nk rasa pengalaman2 mcm ni..sayangkan..
K lah, ni jer pic yg sempat kitaorg snap..
Sibuk sgt main..x smpt nk bergambar..hehehe..






“" tak ada insan suci yang tak ada masa lampau...dan tak ada insan berdosa yang tak mempunyai masa depan.." (◕‿◕)

No comments:

Post a Comment