Thursday, February 10, 2011

Aku yg dah berubah




Nampak x apa perbezaan antara gmbr yg atas dgn yg bawah?
Bentuk muka aku lain kn?
Yg bawah tu nmpk lebih panjang dagu aku.
Betul x?
Adakah aku telah buat plastic surgery kt bahagian dagu aku tu??
Heheeheheheheheheh..
Tentulah x..giler ke aku nk buat semua tu.
Aku bkn artis la..hehehehe..
Tp mmg nmpk sgt bentuk muka aku dah berubah..
Erm..mungkin aku muda lg mase tu..bile dah tua ni, bentuk muka pun buleh berubah kan?
X pun sbb cara aku pkai tudung dah x sama..
Hehehe..mcm2 kan..
Gmbar atas tu di ambik mase tahun 2004..
Gmbr yg bawah mase tahun 2011..hehehehe



“" tak ada insan suci yang tak ada masa lampau...dan tak ada insan berdosa yang tak mempunyai masa depan.." (◕‿◕)

No comments:

Post a Comment