Thursday, November 04, 2010

Selamat bercuti..selamat tinggal 2o1o..jumpa lagi di tahun 2o11


Berakhir lah sudah semester aku kali ni..
Cepatnya masa berlalu kan..
Kebetulan lak final exam aku kali ni cepat pulak habis..
Balik awal ler aku sem ni..heheheehe..
Cuti pulak sebulan lebih..
Mcm biasa lah aku.
Mcm tahun2 yg lepas..
Duk kat rumah, jadi anak yg baik, mengasuh anak2 sedara, tido, makan, bina body (hihihihi), mengamuk dgn adik2 (garang kan aku..), bergaduh dgn jiran sebelah..heheehehe..pendek kata gak aktiviti aku sentiasa penuh bila duk kat rumah (walaupun x kije..heheheehe)
Sem depan last dah aku jd student..kira sem depan satu lg aku dah praktikal dah..selama 18 tahun hidup Cuma belajar n belajar..umur dah 24 dah..dgree pon x habis lg..hukhukhuk..
Tapi mungkin ade hikmah yg aku dapat walaupun aku hbs belajar lambat skit..yg penting ilmu yg aku dapat tu..hehehehe..betul x?
Yelah..tadika aku x sempat hbs..lari belum sempat dpat sijil..hukhukhuk..lepas tu masuk sek.ren..pah tu sekolah men..pah tu amek stpm pulak 2 tahun..tp last2 amek diploma gak (nmpak sgt x berapa nk cerdik..hehehe)..sekarang degree lak..master dgn PHD x tahu lg lah tercapai ke x nanti..huhuhuhu..
Tp x polah..aku bersyukur dgn apa yg berlaku pada aku sekarang ni..banyak yg aku belajar dlm hidup ni..Cuma alam pekerjaan jer yg aku belum lalui lg..takutnya..hukhukhuk..sbb bila dah kerja ni lagi besar tanggugjawab dgn dugaan kan..
K lah..mcm biasa lah..bila cuti sem start, automatically aku punye FB dgn blog meroyan aku ni pun turut bercuti..hihihi..
Jadi..selamat bercuti semua.. doakan moga result kami semuanya bagus2 belaka..hehehe..
Pada yg tgh bekerja tu, kijer elok2 k..
insyaAllah..panjang umur kita jumpa lg tahun depan, 2011..hihihihi..
Assalamualaikum… 

“" tak ada insan suci yang tak ada masa lampau...dan tak ada insan berdosa yang tak mempunyai masa depan.." (◕‿◕)

No comments:

Post a Comment