Saturday, August 28, 2010

lumrah hidup org yg bercinta..



entry aku sejak akhir2 ni byk pulak sal cinta erk..hehehe..

bukan nak ckp aku ni suke jiwang2 ni..tp Cuma nak kongsi sedikit pengalaman n pendapat je..huhuhuhu..

sekarang ni, yg buat hati aku cukup tersentuh bila tgk kawan aku putus cinta..berat sungguh rasenya kena tanggung perasaan n hati ni bile putus cinta kan..

tentulah aku faham keadaan die sbb dulu pon aku pernah alami apa yg die alami sekarang..huhhuu..

bile tgk keadaan die, teringat pulak kisah cinta pilu aku dulu..bile org yg kita syg ade perempuan lain..Cuma yg berbezanya dgn kawan aku ni, cinta mereka cinta terhalang..lagi menyayat hati kan?...erm..tp dlm kes ni, laki tu yg mtk putus..

mungkin dah takdir diaorg mcm ni..kena lah kite terima kan..Cuma yg buat aku terkilan, knp laki tu sanggup buat kawan aku mcm tu..huhuhu..smpai hati die bermanja2 dgn perempuan lain dlm facebook( mase masih couple)…mcmana x hancur hati kawan aku ni bile dapat tahu n tgk sendiri dlm fb tu..kot ye pon korang ada masalah, tp sekurang2 nya hormat la sikit hati gadis yg pernah korang puja dulu ni, yg pernah korang berjanji tuk sehidup semati ni..die pon punyer hati n perasaan jgk..sanggup org yg plg die syg, paling percaya buat die mcm tu..

aku bkn nak mengaibkan sape2..tp aku Cuma terkilan la…kenapa mesti melukai hati org lain demi diri kita sendiri…???

“" tak ada insan suci yang tak ada masa lampau...dan tak ada insan berdosa yang tak mempunyai masa depan.." (◕‿◕)

No comments:

Post a Comment