Sunday, August 22, 2010

Lagi sekali…erm..


Sekali lagi ular masuk dlm rumah sewa aku ni..pelik kan..
rumah org lain x masuk lak..pagi td kira dah 3 kali ular masuk..huhuhu..n pg td..mase aku bangun, betul2 binatang tu ada kat kaki aku…haru..haru..
Mcmana erk nak buat lg..huhuhuhu
Tp ma aku ckp mungkin sbb die bau tikus kot sbb dlm rumah aku mmg ado tikus..2 ekor..huhuhu..
Macamana erk nak rase skrg ni?..fobia kot..yelah..dah dua kali..
bkn binatang biase..ular tu..yg ni pon warna hitam gak..tp besar skit..nasib baik kawan aku nmpk mase die masuk tu..kalu x…x tahu la apa jadi..huhuhu..
Harap-harap pas ni jgn la berlaku benda mcm ni lagi..
kalau lah kitaorg x nmpk benda tu masuk dlm rumah, x dpt nak di bayangkan apa yg akan berlaku nnti..mintak di jauhkan lah..huhuhu..


“" tak ada insan suci yang tak ada masa lampau...dan tak ada insan berdosa yang tak mempunyai masa depan.." (◕‿◕)

No comments:

Post a Comment