Thursday, July 22, 2010

Person that I miss a lot…




Rindunyer kat die..

Dulu mase kat arau, die lah kawan baek aku..

Susah senang aku semuanya dgn die.

Sekarang ni masing2 dah duk jauh..

Die di shah alam..aku pulak kat dungun ni..

Erm…

Mmg rasa sunyi sgt2 bile die x duk dkt dgn aku…

Susah dah nak jmpa kawan mcm die..

Aku jgk yg buat keputusan nak transfer ke dungun ni..

Kalu x kami dah same2 ada kat sane..stdy same2..mcm dulu..

Huhuhuhuhu..

Of course lah die dgn family die baik dgn aku..

Mmg terhutang budi byk giler la dgn diaorg..huhuhuhu..



Tiba2 terasa rindu lak kenangan2 kami n kawan2 yg lain mase kat arau dulu..

Sumenya mmg “kamcing” giler lah..hehehehe..

Susah dah kan nak dapatkan balik kenangan2 mcm tu..

Apa2 pun..mmg aku rindu yg teramat sgt lah kat HAZWANI RAMLAN@ kak waniJ

Hehehehehehe..sedih pon ada ni biler teringat kat die kat sane..

To kak wani tersyg..my wish for u..

May Allah bless u always..

Never give up in whatever u do..especially in ur study..

Study elok2 k..insyaAllah..sem ni akan lebih baik dr sem2 yg lepasJ

I miss u so much!!!!

“" tak ada insan suci yang tak ada masa lampau...dan tak ada insan berdosa yang tak mempunyai masa depan.." (◕‿◕)

No comments:

Post a Comment