Monday, July 26, 2010

Baby boy baru dlm “family” rumah sewa kami..


Akhirnya dpt jgk kami ‘anak angkat’ sorang..hehehehe..muda2 lagi dah ada anak angkat..entah parents die bg ke x ni anggap anak diaorg sbg anak angkat kami..hehehehe..nilah baby boy kami…merangkap anak sulung kpd housemate kami kat rumah sewa ni…(tp sekarang die dah transfer shah alam dah..huhuhuhuhu..xsempat nak tgk baby die)..comey kan..sebijik mcm muke ibu die.especially tang kening tu.hehehe..



kalu ikutkan umur..tentulah aku lbh tua dari ibu die..tp dah jodoh die smpai awal..hehehehe..rezeki die buleh baby dah..kami yg bersama2 dgn die spnjg tempoh die hamil pon buleh rasa bahagianya buleh jadi seorg ibu..tambah pulak dpt baby yg comel n sihat mcm ni..hati ibu mane yg x tersentuhkan.. kami pon buleh rasa perasaan tu walaupon belum kawen lg..hihihihi..to nur hafiza n suami:wish u all happy n take care the baby k..we miss u so much!!!

erm..aku biler agaknya erk..aku baru 24..(bln 11 ni baru 24..hehehe)..die pulak baru 25..erm..xdok la tua sgt pon lg kan..mgkn sbb trend org sekarang kawen awal kot..sbb tu lah aku dgn die terasa jgk tempiasnya..tp, nak wak mcmna..jodoh x sampai lg..insyaAllah..kalu dah tersurat, ada la tu jodoh kami nnti kan..amin..
kadang2 tersentuh jgk hati biler ramai kawan2 yg seangkatan dah kawen…jauh dlm sudut hati..’bile agaknya giliran aku..’..hehehehe..gelenya aku ni kan..gatal dah nk kawen kot..hohohohoho..bukan gatal la..tp seronok tgk org kawen..lbh2 lg dgn pilihan hati masing2.

Tp..x pelah..study dulu bg habis pahtu kijer..dah ok sume, barulah boleh pk sal kawen kan..lagipon aku ttp nmpak muda walaupun umur dah makin meningkat..hehehehe..(perasan nye!!!!)..pernah hari tu aku pg pasar mlm dgn ma aku..ada m.cik tu tnya aku”
“anok sekoloh ting. Berapo doh?mok cik dok rajin tgk pon?”…hikhikhikhikhik..seronok dgr…
tp ada gak yg ty aku ni “berapa org dah anak”..huhuhuhuhuhu..sedihnya..tua sgt ke aku ni..???:)

conlusion…hehehe..(mcm essei lak)..

sape2 pon mesti nak kawen kan..ada suami yg baik, anak2 yg comel serta family yg cukup bahagia..namun, kita Cuma merancang..mungkin kita x sempat nak rasai semua itu..mungkin jodoh kite x panjang kat dunia ni..mcm2 lg lah..jd, walauapapon yg berlaku dlm hidup kita nnti, kita harus redha..begitu jgk dgn aku..apa2 pon aku sentiasa berdoa moga jodoh kami berkekalan di dunia n akhirat..insyaAllah..

p/s:selamat berkahwin to all my frens..hehehe


“" tak ada insan suci yang tak ada masa lampau...dan tak ada insan berdosa yang tak mempunyai masa depan.." (◕‿◕)

No comments:

Post a Comment