Tuesday, July 20, 2010

bile ada hati yg terluka..

Susahnyer biler dah jatuh cinta ni kan..
Biler dah kecewe lagi la susah..huhuhu..
Pendek kate gak jgn sesekali terjebak dlm cinta yg x ada masa depan.
Hehehe...(pandai la aku ni bercakap)
Sedih biler tgk ada kawan2 aku yg merana krn putus cinta..
Sape2 pon akan sedih...aku yg mendengar ni pun terasa sedih nyer.
Apatah lg org yg mengalami nya..


aku dulu pon pernah rasa betapa seksa dan merananya bile putus cinta..
mmg betul lah org ckp, kalu dah putus cinta ni ada yg sanggup bunuh diri kan..
sbb aku pernah rasa apa yg mereka rasa sehingga sanggup bunuh diri bila putus cinta..huhuhuhu..
(Cuma aku xlah sampai nak buat benda bodoh mcm tu jgk..na’uzubillah..)
sakit yg teramat sgt...
lebih2 lagi bila cinta kita di khianati..


aku bkn nak salahkan sape2..bile dah tersurat yg jodoh tu mmg x ada..
kita mmg x boleh nk menolaknya..
Cuma cara cinta itu berakhir yg buat aku sedikit terkilan terhadap nasib kaum hawa ni..
Knp perlu ada yg terluka demi kebahagiaan org lain..
Krn kisah2 mcm ni la ada yg sanggup pg bunuh org lain..
Kalu dah x nak, lepas lah secara elok..
Jgn di ungkit lg benda yg dah nak jadi..


Yg satu pihak lg, jgn kerana anda dah berjaya ambik hak org,
Jgn sesekali anda merasa bangga
Sbb 1 hari nnti, akan ada org lain yg akan ambik hak kamu...


P/s: jgn ada yg terasa hati yer..hehehee




“" tak ada insan suci yang tak ada masa lampau...dan tak ada insan berdosa yang tak mempunyai masa depan.." (◕‿◕)

No comments:

Post a Comment