Saturday, May 08, 2010

esok balik kampung!!!

selamat bercuti semester..:)


esok balik dah..
sem ni tiba2 lewat lak aku hbs pekso..
huhuhu..
sedihnyer..
tp x po lah..jnji aku buleh balik jgk..hehehe..

x sbr nak balik jumpa family aku..yg penting anak sedara aku tu..
kucing-kucing aku pon..hehehe..


erm...harap2 result sem ni lebih baik lah dari sem lepas..
insyaAllah..
walaupun hati aku x yakin sgt..tp tawakkal jelah kan..
huhuhuhu..

apa2pun bile dah bercuti ni,
automatik la fb n blog ni pon akan turut bercuti..
hehehe..aku bila balik rumah
mmg akan spend mase kat rumah jelah..
x dok mase dah nak buat benda lain..hehehe..

jumpa la sem depan yer..:)

“" tak ada insan suci yang tak ada masa lampau...dan tak ada insan berdosa yang tak mempunyai masa depan.." (◕‿◕)

No comments:

Post a Comment