Friday, April 09, 2010

rindu nyer..

my family

x lama lagi aku akan dapat anak sedara baru..hehehe..x sbr rasanyer...
anak sendiri biler lg???
dua org dah pompuan..yg ni agak2 laki ke pompuan erk?
kalu laki pon apa salahnyer..lagi kecoh rumah kami nnti...
hehehehe..yg pompuan ni pon mcm makcik kepoh dah..
kalu tambah lg yg mcm tu, mmg tercabut la gg tok ma dgn tok ayoh.
hahahaha..
ni la pengarang jantung kami selama ni..
mcmana lah die nnti bila dah dpt adik erk?

 
aina dgn kakak aku

yang ni pulak citer sal adik aku yg bongsu..satu2 nyer yg ada kat rumah tu sbg peneman ma dgn ayah..
(abg2 die mmg x leh harap belake.hihihihi..)

setiap kali aku tgk die bercerita dgn ma, rasa seronok lak..yelah..semua benda dia cerita..pot..pet..pot..pet..
yg ma pulak...yer..yer..yer..hehehe..mcm2 la dua beranak ni..
tp ok la...sbb sekurang2 nyer die ada tuk teman ma dgn ayah kat rumah..x sunyi gak org tua tu..tambah lak dgn anak sedara aku tu..lg la x sunyi rumah tu..hehehe
 ni gambar mase 1st day die nak masuk darjah satu (sebijik mcm muke aku zaman budak.hehehe)
seronok die buleh gi sekolah..tp lepas tu mula lah menangis2 x nak gi dah sekolah..takut dia ckp..hehehe..biasa la budak2..lg budak manja mcm die tu..aku dulu pon same gak..hihihi

mok adik...heheehe..(panggilan mnja tuk die)

ni lah buah hati aku kat dunia ni..mereka ni mcm nyawa aku dah..
mati aku kalau diaorg x dok..huhuhu..


p/s: mcmana agaknyer kalu ada anak sendiri erk????<"o">

“" tak ada insan suci yang tak ada masa lampau...dan tak ada insan berdosa yang tak mempunyai masa depan.." (◕‿◕)

No comments:

Post a Comment