Saturday, April 03, 2010

nak balik...

erm...
boring nyer..
nak balik rumah x buleh..
huhuhuhu..
sedih nyer...

terpaksa duk sini lagi..
sampai bile lagi aku nak jadi mcm ni..

org lain senang2 hati jer balik..
tapi aku..
x sampai hati nak tinggalkan kijer yg bertimbun ni..
hbs tu org lain x de kijer ke???

nak wak mcmana erk..
sebelum final ni aku kena balik jugak..
jumpa family, adik2 aku, n anak sedara aku tu..
sekurang2 nyer aku dapat tambahkan lagi semangat aku yg dah makin kurang ni..
huhuhuhu..

kemana semangat aku ni hilang erk?
entah la...hilang pergi ke s.alam pon ada ni..
sape yg duk kat s.alam??
kak wani ada kat sane..
rindu nyer kat die..huhuhu..

aku sorang2 jer kat sini..k.wani duk jauh dah..
nak luah perasaan pun dah susah..
huhuhuhu..
apa la nak jadi dgn aku ni..

nak balik rumah...huhuhuhu..=(

“" tak ada insan suci yang tak ada masa lampau...dan tak ada insan berdosa yang tak mempunyai masa depan.." (◕‿◕)

No comments:

Post a Comment