Friday, April 09, 2010

???

seronok bila boleh jumpa kawan2 lama kan..lebih2 lg yg mase sek.rendah dulu.
.kalu jumpa kat tepi jalan, rasanya masing2 dah x cam dah kot..maklum lah..
semua dah berubah..yg hodoh jd cantik, yg cantik jd hodoh (ada ke mcm ni???aku la tu kot..hehehehe)

seronok jgk bila dgr ada yg dah kawen..dah beranak pinak pun..tp aku..
jauh lg kot nak pk benda2 tu semua..rasa mcm x layak lg nk jd isteri org..huhhuhuhu..

seronok jgk bile tgk kawan2 aku bahagia..pendek kater gak hidup diorg mmg sempurna lah..
bahagia dgn cinta masing-masing..aku cemburu ke???..hehehe..aku bkn cemburu la..
tp ada la jeles skit2..hihihi..
mungkin sbb mereka punyer hidup yg sempurna jika nak di bandingkan dgn aku..
hbs tu aku x bahagia ke?hehehe..

mungkin hidup aku x sesempurna mcm diorg..tp aku harus bersyukur dgn apa yg aku ada sekarang.
.sekurang2nya aku x lupe diri lagi, aku x kan lupa asal usul aku, aku x kan buat benda2 bodoh..
sbb aku tahu aku x sempurna..sedih la pulak..huhuhu

aku bahagia..walaupun ingatan pada citer2 dulu buat hidup aku rasa derita..(ayat jiwang..hihihi)..
aku bertuah kerana aku masih ada family yg sentiasa support aku dan jg seseorang yg cukup2 memahami aku..walaupun aku rasa keseorangan kat dungun ni, dia sentiasa ada untuk aku..
dan aku yakin, kehadiran dia lah yg buat hidup aku makin sempurna..
jiwang lagi..xpe..sekali sekala berjwang..("O")



p/s: sajer jer ni nak wak citer sedih..hehehe..


“" tak ada insan suci yang tak ada masa lampau...dan tak ada insan berdosa yang tak mempunyai masa depan.." (◕‿◕)

No comments:

Post a Comment