Friday, March 19, 2010

rindu pada seseorg....=(

rindunyer pada die..
dah lama x dgr khbar n cerita dr die..

sihat ke die?dekat mane die skrg?dia buat apa sekarang ni?
dah kawen ke die?entah2 die dah punyer anak dah pun..?
huhuhuhu..

rindunyer kat die..
kalau benda2 mcm tu x berlaku dulu..
tentu kami x jadi mcm ni kan...
tentu kami masih lagi berkawan sampai ke hari ni..


barangkali aku yg salah dalam menutur kate..
atau mmg aku yg salah dlm persahabatan ini..
sampai die hilang mcm tu jer..
lansung x dpt contact die lagi..
huhuhu...
sedihnyer hati ni..

rindunyer pada die..
rindu pada nasihat2 die..
senyuman manis die..
kate2 nasihat n semangat dr die..

kalau lah aku diberi peluang tuk jumpa die lg 1 hari nnti..
satu jer yg aku nak cakap..
"saya sayang awak"...



“" tak ada insan suci yang tak ada masa lampau...dan tak ada insan berdosa yang tak mempunyai masa depan.." (◕‿◕)

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete