Tuesday, March 30, 2010

cinta aku..


org kater cinte pertama ni bkn nyer buleh percaya sgt.ye ke???
entah la..tp ade jer yg couple bagai nak rak dgn org lain, tp last2 kawen dgn 1s love diaorg jgk..huhuhu..ramai tau yg jd kes mcm ni...jgn x tahu..hehehehe

aku pon mcm tu jgk ke erk????

entah la..itu semua kn takdir Allah..kenalah redha kn..tp sape xnk jumpa 1st love kiter kan..hehehe..aku pun kalau boleh nak jgk jumpa 1st love aku tu..tp bkn sbb nak kat die tau tp sbb nk tengok mcmnana la die skrg ni.ye lah dulu mcmna la aku buleh suker kat die..hehehe..

tp kalau di beri pilihan, aku sbnr nyer x nak dah jumpa die@sape2 pon yg pernah bertahta di hati aku ni..bkn krn benci, tp aku takut luka lame berdarah kembali..aku takut memori lame terbuka kembali..hhuhhuh..x nak!!!!

biler ckp bab cinta ni, ramai yg ckp aku pakar..hahahaha..pakar ke???
aku rasa aku ni pakar dlm bab putus cinta adala...huhuhu..
dah berapa kali aku putus cinta pon aku dah x ingat...hehehe..

dasyat gak rupenyer aku ni yer..muke punyer lah berjuruh..hehehe..tp dah byk kali putus cinta..ops!bkn sbb aku playgirl @ pape erk, tp sbb aku mmg perempuan lemah dulu..mudah sgt jatuh cinta and then terus syg giler2 kat mamat tu..pahtu bile dah kena tinggal, mula lah merana x sudah..huhuhuhu..

kdg2 aku rasa aku dah buat kesilapan terbesar dlm hidup aku sbb kenal mereka semua..bkn aku menyesal @ salah kan takdir tp aku rasa aku x patut jatuh cinta dgn mereka semua..namun, aku ttp bersyukur sbb bertemu dgn mereka semua sbb krn mereka lah aku jd diri aku skrg ni..byk penglaman lalu yg aku dpt...yg dah byk membuat aku matang..terima kaseh semua untuk cinta n kasih yg itu..

sekarang ni cuma satu jer harapan aku..moga kebahagian itu akan jadi milik aku jgk suatu hari nnti..insyaAllah..amin..
walaupun kdg2 aku mengaku kenangan lame dtg mengusik hati aku, tp aku tahu itu semua dah berlalu..doa aku mg mereka semua bahagia selama-lamenyer..

hati aku sudah pun di miliki sekali lg..doakan lah aku moga kali ini cinta aku ni benar2 akn berakhir dgn kebahagian yg aku cari selama ni..

“" tak ada insan suci yang tak ada masa lampau...dan tak ada insan berdosa yang tak mempunyai masa depan.." (◕‿◕)

No comments:

Post a Comment